Dandy Campers

Dandy Trailer Tent / Folding Camper Enthusiasts. Dandy Trailer Tent/Folding camper the best for all year camping


Can you reverse?

Helen
Helen
Dandy Owner

Posts : 6837
Join date : 2011-06-12

Can you reverse? Empty Can you reverse?

Post by Helen on Tue 28 Aug 2012, 8:18 am

Found this caravan reversing game and thought you may all like to give it a try, I admit we struggle to reverse our Dandy so perhaps this game will help ........ but I doubt it lol!

[You must be registered and logged in to see this link.]
Eilis
Eilis
Dandy Owner

Posts : 1458
Join date : 2011-06-12
Age : 54
Location : Lowestoft, Suffolk

Can you reverse? Empty Re: Can you reverse?

Post by Eilis on Tue 28 Aug 2012, 9:38 am

omg i cannot do that at all lol
Caz1960
Caz1960

Posts : 1716
Join date : 2011-09-04
Age : 60
Location : Cardigan west wales

Can you reverse? Empty Re: Can you reverse?

Post by Caz1960 on Wed 29 Aug 2012, 1:36 pm

Shocked didn't want to park there anyway! Shocked on the roof is fine for me!
Eilis
Eilis
Dandy Owner

Posts : 1458
Join date : 2011-06-12
Age : 54
Location : Lowestoft, Suffolk

Can you reverse? Empty Re: Can you reverse?

Post by Eilis on Wed 29 Aug 2012, 1:44 pm

Caz1960 wrote: Shocked didn't want to park there anyway! Shocked on the roof is fine for me!


Can you reverse? 3462454224 Can you reverse? 3462454224 Can you reverse? 3462454224 Can you reverse? 3462454224 Can you reverse? 3462454224 Can you reverse? 3462454224 Can you reverse? 3462454224 Can you reverse? 3462454224 Can you reverse? 2667980805
Helen
Helen
Dandy Owner

Posts : 6837
Join date : 2011-06-12

Can you reverse? Empty Re: Can you reverse?

Post by Helen on Wed 29 Aug 2012, 2:51 pm

I couldn't even get it through the first turn and that was going forward Embarassed
avatar
Rose red

Posts : 25
Join date : 2012-08-17

Can you reverse? Empty Re: Can you reverse?

Post by Rose red on Wed 29 Aug 2012, 10:26 pm

I can't even get in the car park. No hope for me!
Cazz
Cazz

Posts : 2052
Join date : 2011-07-14
Age : 44
Location : Staffordshire

Can you reverse? Empty Re: Can you reverse?

Post by Cazz on Wed 29 Aug 2012, 10:46 pm

Nope. Rolling Eyes
Eilis
Eilis
Dandy Owner

Posts : 1458
Join date : 2011-06-12
Age : 54
Location : Lowestoft, Suffolk

Can you reverse? Empty Re: Can you reverse?

Post by Eilis on Wed 29 Aug 2012, 10:58 pm

Rose red wrote:I can't even get in the car park. No hope for me!


phew, i'm glad i'm not the only one lol what a nightmare i can't remember which button does what and keep going the wrong way Embarassed

oh well, thankfully Dandys are light enough to be pushed where you want them cheers
Helen
Helen
Dandy Owner

Posts : 6837
Join date : 2011-06-12

Can you reverse? Empty Re: Can you reverse?

Post by Helen on Thu 30 Aug 2012, 7:46 am

John can reverse the Dandy a damn sight better than I can do this game ..... and he isn't very good at reversing the Dandy lol!
vessey44
vessey44

Posts : 202
Join date : 2011-07-03
Age : 35
Location : Scunthorpe,North Lincolnshire

Can you reverse? Empty Re: Can you reverse?

Post by vessey44 on Fri 14 Sep 2012, 12:15 am

80% but took me a few goes Very Happy
Helen
Helen
Dandy Owner

Posts : 6837
Join date : 2011-06-12

Can you reverse? Empty Re: Can you reverse?

Post by Helen on Fri 14 Sep 2012, 7:32 am

Can you reverse? 2197500976 Can you reverse? 2161515090

I've had more than a few goe's and still haven't made it into the carpark Laughing

Sponsored content

Can you reverse? Empty Re: Can you reverse?

Post by Sponsored content


    Current date/time is Fri 10 Apr 2020, 7:47 am